مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام از شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب به شهرک صنعتی ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷ 07 November 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ موسی حاتمی  اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته و برای آبرسانی مطلوب به واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ایلام، انشعابات غیرمجاز در مسیر خط انتقال آب از روستای بانقلان به این شهرک توسط همکاران شناسایی و قطع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا پنج انشعاب غیرمجاز شناسایی و قطع شده است، عنوان کرد: لوله خط انتقال آب به شهرک صنعتی ایلام مربوط به این شرکت است و هر گونه انشعاب غیرمجاز از این لوله، جرم بوده و از طریق مراجع قضایی پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

حاتمی عنوان کرد: این انشعاب‌های غیرمجاز یکی از مهم‌ترین معضلاتی است که علاوه دامن‌زدن به بر تشدید کم‌آبی‌ها، حقوق واحدهای تولیدی قانونمند را تضییع کرده و مشکلات تأمین آب به ویژه در شهرک صنعتی ایلام را دامن می‌زند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام یادآور شد: متاسفانه برخی افراد سودجو برای استفاده های غیرمجاز از جمله باغ و ویلا اقدام به انشعاب غیرمجاز از خط انتقال آب به شهرک صنعتی ایلام کرده اند که در این راستای در طول سال برای مقابله با آن، پایش های مستمر در طول این خط انتقال آب انجام می شود.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده یک قانون مجازات استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب، به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوط جرایمی برای متخلف در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی ایلام در پایان تصریح کرد: رصد، شناسایی و قطع انشعاب‌های غیرمجاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت مستمر انجام می‌شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار