امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی با صدور پیامی از مردم ولایتمدار و انقلابی استان خراسان رضوی برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ 04 November 2023
پیام فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت 13 آبان

به گزارش تابناک رضوی، متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
سیزدهم آبان روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.« رهبر معظم انقلاب»

مردم بزرگ ایران با رهبری و هدایت امام خمینی (ره) یک حرکت عظیم برای پایان دادن به استعمار ملت‌ ایران و سایر ملت‌ ها توسط قدرت‌ های استکباری به ویژه آمریکا بود که به یک الگو برای ملت‌ های مسلمان و آزاده جهان تبدیل شد.

سیزدهم آبان با نامگذاری روز مبارزه با استکبار جهانی در تقویم رسمی کشورمان، نقطه عطفی در مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی و در راس آن با امریکاست که به فرموده مقام معظم رهبری سیزده آبان روز بسیار مهمی است؛ به یک معنا روز دانش‏ آموز است، به یک معنا روز دانشجوست، به یک معنا روز استواری ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است و این روز روز شروع سقوط هیبت استکباری آمریکاست.
از سویی ملت بزرگ ایران در طول 45 سال گذشته با گرامیداشت 13 آبان به عنوان روز ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و اعلام پایداری امت جهان اسلام در برابر زورگویی ها و دسیسه های آمریکا همواره تلاش کردند، با برپایی اجتماع عظیم مردمی در مناسبت های مختلف و حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی های همچون روز قدس، 13 آبان و ۲۲ بهمن و با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر استکبار»، نقشه های شوم و جنایات آنان در برابر ملت اسلام و به خصوص مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند.
امسال نیز ملت همیشه قهرمان ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود از مردم مظلوم فلسطین و از گروه های مقاومت، بار دیگر جنایات گسترده رژیم صهیونسیتی اسرائیل علیه مردم غزه و کشتار کودکان، زنان و غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی و حمله به بیمارستان ها و کادر درمان را محکوم خواهند کرد.


فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)
سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار