سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی به میزبانی زنجان و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 31 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در جلسه هماهنگی اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات فرهنگی در حوزه زنان اظهار کرد: بانوان ایرانی در موقعیت‌های حساس جامعه همواره تأثیرگذار بودند که معرفی این بانوان در کشور اهمیت ویژه‌ای دارد.
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان از کنگره بین‌المللی زنان عاشورایی تصریح کرد: اختتامیه این کنگره روز ۱۷ آبان‌ماه به میزبانی زنجان پایتخت شور شعور حسینی و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکاری دیگر دستگاه‌های فرهنگی در سالن اجتماعات حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.
در این جلسه دبیر کنگره بین‌المللی شعر زنان عاشورایی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت این دبیرخانه، اظهار کرد: ۷۰۰ اثر از ۴۰۰ شاعر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده که از پنج کشور خارجی نیز اثر دریافت شده است.
فرح‌روز فاتحی با اشاره به اینکه آثار دریافتی توسط داوران ارزیابی شده است، اضافه کرد: ۳۰۰ اثر قابل‌ارائه و ۲۰ اثر برگزیده شده‌اند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار