معاون استاندار کرمانشاه خبر داد؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه باید در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی مشارکت نهادینه داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۵۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶ 31 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، ظهر امروز (سه‌شنبه نهم آبان ماه) علی شعبانی در نشست هم‌اندیشی و پرسش و پاسخ با دانشجویان که در کتابخانه مرکزی دانشگاه رازی برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط مجموعه استانداری با دانشگاه ارتباط خوبی است و دانشگاه را به نوعی خانه خود می‌دانیم.

وی افزود: نگاه ما افزایش آگاهي های سیاسی مردم است و یک مشارکت نهادینه در حوزه‌های اجتماعی و سیاسی در کرمانشاه باید ایجاد شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری باید تمام نهادها در جمهوری اسلامی ایران نسبت مردمی سازی پیدا کرده و به نوعی با مردم ارتباط برقرار کنند.

وی گفت: بخشی از حضور و ارتباط مردم همین رٱی دادن در انتخابات است و بخش اعظمی از داوطلبین نمایندگی مجلس در کرمانشاه از دستگاه‌های دولتی نیستند و از خود مردم و بطن جامعه هستند.

این مقام مسئول عنوان کرد: امسال مرحله پیش ثبت‌نام را اضافه کردند که کمک به رفع برخی شبه ها کرد و اطلاعات اولیه این شرکت‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفت.

شعبانی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران زیر نظر معاون سیاسی استانداری هستند و به این مسئولین تذکر دادم که با نمایندگان هیچ فعالیت تبلیغاتی نداشته باشند.

وی بیان کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس واکنش نشان دادند که این خلاف شأن نمایندگی مجلس است و باید تا دقایق آخر وظایف نمایندگی خود را انجام داده و دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری هستند.

شعبانی خاطرنشان کرد: برای پروژه‌هایی که در استان کرمانشاه انجام می‌شود همه مسئولین و نمایندگان مجلس زحمت می‌کشند.

وی ابراز کرد: نمایندگان مجلس هم در این پروژه‌ها حضور دارند و از حضور آن‌ها استقبال می‌کنیم حتی برای پروژه راه‌آهن، استاندار کرمانشاه از تمامی نمایندگان تقاضا کرد در تسریع آن مشارکت کنند چون اصالت با خدمت‌رسانی به مردم است.

شعبانی تأکید کرد: اصالت با کاری است که برای مردم انجام می‌دهیم و خط قرمز استاندار و اینجانب برای تمام فرمانداران حضور تبلیغاتی است.

وی تشریح کرد: تحزب و حزب گرایی در کشور ما هنوز به حد کمال خود نرسیده است و در کرمانشاه احزابی با یک نفر، ٢ نفر و حتی سه نفر عضو داریم و فعالیت حزبی به آن معنا وجود ندارد.

شعبانی تأکید کرد: امسال برای ۶ حوزه انتخابیه کرمانشاه قرار است صداوسیما فرصت برابر برای کاندیداها در امر تبلیغات قرار دهد فرکانس رادیویی آن قطعی شده و تلاش می‌کنیم به صورت تلوزیونی هم حضور پیدا کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار