سرویس دانش آموزی برای هزار و ۴۰۴ واحد آموزشی در اصفهان راه اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۱ 29 October 2023

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: ظرفیت این خدمت امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال دو برابر افزایش یافت.
محمد پرورش با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی اصفهان امسال اقدام به راه‌اندازی سامانه اینترنتی به نام «سفیر مهر» در زمینه سرویس دانش آموزان کرده است، افزود: امسال نام بیش از ۵۸ هزار دانش‌آموز اصفهانی در این سامانه ثبت شده که بر اساس مصوبات کارگروه ماده ۱۸ حداقل مبلغ پیش‌پرداخت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر ۲ میلیون تومان اعلام شده بود.
وی افزود: بر همین اساس از همه افرادی که محل تحصیل آن‌ها در محدوده شهر اصفهان قرار دارد، درخواست شد به سامانه «سفیر مهر» مراجعه کنند، تا پس از ارزیابی شرکت‌ها سهمیه مدارس اختصاص داده شود.
وی ادامه داد: سال گذشته با توجه به کمبود خودرو، ساماندهی سرویس مدارس تا پایان مهر ماه طول کشید، اما امسال با توجه به راه‌اندازی سامانه سفیر مهر تا ۱۵ مهر ماه سرویس مدارس تکمیل شد.
محمد پرورش گفت: امسال نیز همچنان با کمبود خودرو برای سرویس مدارس مواجه هستیم، اما مشکل بحرانی نیست و با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت خودرو و لوازم یدکی، هزینه سوخت، بیمه و موارد دیگر فعالیت در این حوزه چندان مقرون به صرفه نیست.
وی ادامه داد: امسال ۶ هزار و ۵۰۰ راننده سرویس مدرسه در سامانه «سفیر مهر» ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به سال گذشته تعداد متقاضیان افزایش داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار