رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر همدان:
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان گفت: در مباحث مدیریت شهری با کسی تعارف نداریم و اینگونه مسائل را به جد پیگیری می‌کنیم
کد خبر: ۱۱۳۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷ 30 October 2023

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان گفت: در مباحث مدیریت شهری با کسی تعارف نداریم و اینگونه مسائل را به جد پیگیری می‌کنیم.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اکبر کاوسی‌امید در جمع خبرنگاران با اشاره به طولانی شدن روند انعقاد قرارداد‌ها در شهرداری، اظهار کرد: طی ۶ ماه گذشته بار‌ها در خصوص اصلاح فرآیند انعقاد قرارداد‌ها تذکر داده‌ایم.

وی با بیان اینکه متأسفانه گاهاً شاهد هستیم انعقاد یک قرارداد ۳۰ سال به طول می‌انجامد، گفت: مردم گرفتار این موضوعات هستند و این مسائل موجب هدر رفتن وقت مردم و در حقیقت حق‌الناس است.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: در مباحث مدیریت شهری با کسی تعارف نداریم و اینگونه مسائل را به جد پیگیری می‌کنیم.

کاوسی‌امید افزود: در مواردی مشاهده می‌شود کارمند یک بخش مرخصی‌های متعدد در طول یک ماه داشته و به دلیل عدم جایگزینی، کار ارباب رجوع معطل می‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار