به مناسبت 13 آبان و همزمان با سراسر کشور، دو مسابقه و یک پویش برای گروه های سنی کمتر و بالای10 سال در جزیره کیش برگزار می شود
کد خبر: ۱۱۳۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ 29 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش آموز و با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی این سازمان و"موسسه فرهنگی هنری دبستانی ها" یک مسابقه برای گروه سنی کمتر از ۱۰ سال و و یک مسابقه و پویش برای گروه سنی بالای ۱۰ سال برگزارمی شود.

در مسابقه "یک قدم مانده به صبح" کودکان زیر ۱۰ سال می‌توانند یک نقاشی از کودکان فلسطینی بکشند و یا یک عکس از حضورشان در راهپیمایی روز دانش آموز بگیرند و از طریق اپلیکیشن ماهک ارسال کنند.

به ۱۳ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقه به قید قرعه هدیه ۵ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

همچنین دانش آموزان بالای ده سال می‌توانند در پویش "یک مستند خوب ببین" و در مسابقه "تولید محتوا" شرکت کنند.

در پویش "یک مستند خوب ببین" شرکت کنندگان می‌توانند یکی از مستند‌های بارگذاری شده در اپلیکیشن ماهک را دیده و حداکثر در ۲ دقیقه، خلاصه‌ای از آن را ارسال کنند و یا در مسابقه تولید محتوا شامل ۱۰۰ ثانیه کلیپ، فیلم، لب آهنگ (دابسمش) شرکت کنند.

گفتنی است به ۸ نفر از برگزیدگان پویش "یک مستند خوب ببین" و مسابقه "تولید محتوا" جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این مسابقات و پویش می‌توانند با نصب اپلیکیشن ماهک از بازار یا "گوگل پلی" یا مایکت، محتوای تولیدی خود را از طریق این اپلیکیشن تا ۱۱ آبان ارسال کنند.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار