مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: نرخ مشارکت خیرین در بهزیستی بالاتر از سایر حوزه‌هاست.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 17 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان عصر امروز در همایش تجلیل از خیرین بهزیستی که با حضور مسئولان و خیرین در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ما سعی کردیم در سال‌های اخیر با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در بهره‌گیری و استفاده از ظرفیت و توان خیرین و نیکوکاران از بستر جذب مشارکت آنها بیشترین بهره و استفاده را ببریم.

وی تنوع خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی را در بین گروه‌های آسیب‌پذیر یادآور شد و تصریح کرد: اگر بهزیستی امروز 17 هزار معلول و بیش از 45 هزار جامعه هدف بی‌بضاعت دارد که در مسیر خدمت‌رسانی به آنها تلاش می‌کند، با منابع اعتباری محدود قادر نیست به همه این افراد خدماتی مناسب و شایسته ارائه کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، مشکلات متعدد جامعه هدف بهزیستی را به ویژه در تأمین منابع اعتباری برای کارآفرینی، اشتغال، ازدواج، تأمین سرپناه و دیگر نیازمندی‌ها یادآور شد و گفت: ما در همه این حوزه‌ها نیازمند مشارکت و همکاری خیرین و نیکوکاران هستیم.

احمدیان، خیرین را سفیران مهر و دوستی و حرکت خیرخواهانه از سوی افراد نیکوکار را نمادی از دوستی‌ها و مهربانی‌ها توصیف کرد و افزود: در استان اردبیل پا به پای بهزیستی خیرین نیز وارد کار شده و برای رفع مشکلات نیازمندان با تمام وجود تلاش می‌کنند.

وی با قدردانی از همت راستین خیرین و نیکوکاران در کمک به بهزیستی برای رفع نیازمندی جامعه هدف در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف بیان کرد: آنچه که در این زمینه باید به آن توجه کنیم حرکت تحولی است که قطعاً زمینه اقدامات رو به جلو و سازنده را فراهم می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ضرورت ساماندهی انجمن‌ها و مجموعه‌های خیرین را در هدفمند کردن کمک‌ها و رفع نیازمندی‌ها یادآور شد و اضافه کرد: ‌در این زمینه تلاش جدی بر این است تا یک فرآیند مثبت و رو به جلو در عرصه مددکاری و مددرسانی به جامعه هدف انجام شود.

احمدیان با بیان اینکه بهزیستی 156 فعالیت متنوع انجام می‌دهد که به تنهایی قادر به ارائه خدمات متنوع به جامعه هدف نیست، گفت: ما در ایجاد اشتغال، تهیه مسکن برای جامعه معلول، زنان سرپرست و فرزندان ایتام و بازپروری مددجویانمان نیازمند مشارکت خیرین هستیم.

وی بیان کرد: دولت تلاش می‌کند تا در ایجاد امنیت و آرامش کامل منابع خوبی را برای حمایت از این خانواده‌ها ارائه کند اما تنها کمک‌های دولتی کافی نیست بلکه همه باید پای کار بیایند.

در این مراسم از خیرین که با بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی در طول سال مشارکت داشته و زمینه کمک و همراهی جامعه هدف بهزیستی و سایر نهادها را فراهم کردند، با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار