کد خبر: ۱۱۳۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 29 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، نشست ماهیانه هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان بابلسر در روز جمعه پنجم آبان ۱۴۰۲ به میزبانی آزاده جانباز آقا سیدجواد حسینی و با حضور دکتر علی اصغر باقرزاده نماینده مردم محترم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار و با تلاوتی چند از کلام الله مجید و قرائت وصیتنامه شهید توسط آزاده حاج آقا باقرزاده برگزار گردید . 

برگزاری نشست ماهیانه هیئت فرهنگی مذهبی آزادگان شهرستان بابلسر  


در ابتدای جلسه مسئول اجرایی هیئت ضمن تشکر از میزبان جلسه در رابطه با عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی نیروی مقاومت غزه و جنایات رژیم اشغال گر کودک کش صهیونیستی سخنانی ایراد نمودند .
جلسه با جمع آوری حق عضویت و صندوق در رابطه با چگونگی عازم عزیزان آزاده و خانواده محترم به مشهد مقدس تبادل نظر گردید . و همچنین در رابطه واریزی مبالغ سهام غضینو ، شرکت خودکفایی و سود سهام واگذاری موسسه پیام آزادگان توضیحات کامل را دادند .
در ادامه جلسه دکتر باقرزاده نماینده مردم محترم شهرستانهای بابلسر و فریدونکنار و حومه در مجلس شورای اسلامی با اظهار خوشحالی از اینکه در جمع آزادگان حضور دارد با حوصله کامل به تک تک سوالات ، درخواست ها و پیشنهادات آزادگان جواب دادند و حتی جهت برطرف نمودن مشکلات ارایه شده از طرف آزادگان در همان لحظه با مسئولین شهرستانی و استانی تماس و ارتباط برقرار می نمودند و از مسئولین می خواست که در اسرع وقت و با قول مساعد نسبت به رفع مشکلات آنها اقدامات لازم را انجام دهند .
جلسه با پذیرایی میوه و شام از طرف میزبان جلسه آزاده گرامی سیدجواد حسینی و دعای سلامتی آقا امام زمان ( عج ) به پایان رسید .
جمعه ۵ آبان ماه ۱۴۰۲
مجمع و هیات فرهنگی مذهبی آزادگان بابلسر 

خبر و عکس: علیرضا کریمیان 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار