استاندار اصفهان گفت: معوقه کمتر از یک درصد تسهیلات بانک های حامی کمیته امداد امام خمینی (ره) نمود خوش حسابی مددجویان است.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ 25 October 2023

سید رضا مرتضوی در جشن اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان افزود: باتقواترین و وفادارترین افراد در بازگرداندن تسهیلات،از میان افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

وی افزود: حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) از مددجویانی که خودکفا می شوند در قالب خدمات مشاوره و پشتیبانی ادامه خواهد یافت زیرا این نهاد به عنوان یکی از ابتکارات امام راحل(ره) اکنون الگوی موفق خدمت رسانی به محرومان در کشور است.

وی حفظ شخصیت و کرامت انسان‌ها را ویژگی بارز مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود: رویکرد مشارکت مردمی، فرهنگ‌سازی امداد و کمک و حمایت از مددجویان از دیگر ویژگی های این مجموعه است.

مرتضوی تصریح کرد: اجرای طرح های خدمت رسانی در این نهاد بر اساس اندیشه، راهبرد و اهداف کارشناسی شده است.

امام جمعه اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه کسب روزی حلال نیکوترین ویژگی انسان است، افزود: بر این باوریم به‌جای پرداخت وجوه نقد به افراد نیازمند، باید زمینه اشتغال و خودکفایی آنها فراهم شود.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: در جامعه اسلامی عزت افراد اهمیت دارد و امور به دست مسلمانان سپرده شده از این رو اهتمام به پرداخت زکات و انفاق در کاهش شُمار فقرا موثر است.

وی ارائه تسهیلات به مددجویان را نوعی صدقه و فعالیت دارای پاداش نیکو توصیف کرد و افزود: امسال توجه به شعار سال با طراحی و اجرای چنین برنامه هایی محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار