استاندار گلستان گفت: یک سامانه‌ای در استان تعریف شده که جلب مشارکت‌های خیری مردمی را در هر زمینه و به هر میزان داشته باشیم تا با یک برنامه‌ریزی مشخص، در مسیر پیشرفت استان گلستان هزینه شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 26 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، علی‌محمد زنگانه ظهر امروز در مراسم تجلیل از ۵۰۰ خیر و موسسه مردیم خیریه در استان گلستان اظهار کرد: شما خیران، ایثارگران با ارزش بر روی زمین هستید.

وی ادامه داد: با کمک شما مردم عزیز و همه افراد فعال در دولت و حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در گلستان شرایط استان به سمت پیشرفت است و استان گلستان پس از دو سال تلاش دولت سیزدهم از رشد منفی اقتصادی به رشد مثبت سه دست یافته است.

استاندار گلستان تصریح کرد: استان گلستان در کنار دو استان دیگر جزء تنها سه استانی است که رشد اقتصادی در سه حوزه کشاورزی، معدن و خدمات رشد مثبت داشته است.

زنگانه بیان کرد: درآمد ناخالص استان ۵۶ همت بوده که در حال حاضر این شاخص با رشد بسیار خوبی روبرو بوده و در دو سال گذشته ۱۲۰ همت پروژه افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام داشتم که با تلاش‌های انجام شده این پروژه‌ها به کمتر از ۸۰۰ پروژه اهش یافته است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: استان گلستان در تمام زمینه‌های توسعه دارای برنامه است و برای مثال در حوزه هوشمند کردن استان گلستان، تمامی شهر‌های استان گلستان مجهز به فیبر نوری شدند که با حضور رئیس جمهور این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

زنگانه گفت: یک سامانه‌ای در استان تعریف شده که جلب مشارکت‌های خیری مردمی را در هر زمینه و به هر میزان داشته باشیم تا با یک برنامه‌ریزی مشخص، در مسیر پیشرفت استان گلستان هزینه شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار هم اقدامات خیرخواهانه و هدفمند بزرگی را در استان گلستان رقم بزنیم.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار