معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری عنبرآباد از ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸ 25 October 2023

به گزارش تابناک کرمان، امید سمندری با تاکید بر اهمیت تبیین خدمات نظام برای مردم اظهار کرد: مسکن از ضرورت‌های زندگی امروز مردم به‌ویژه جوانان است و در دولت سیزدهم با اولویت دنبال می‌شود.

معاون فرماندار عنبرآباد با بیان این موضوع که سیاست‌گذاری دولت در کنترل قیمت زمین و مسکن، بازار مسکن را وارد موج دوم رکود کرده است، گفت: علاوه بر قیمت‌گذاری هزینه‌های تمام شده، بخشی از هزینه‌های مسکن توسط دولت در قالب طرح ملی مسکن تامین می‌شود که چشم‌انداز آتی حداقل مسکن برای اقشار محروم جامعه امیدوارکننده خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهرستان عنبرآباد ۱۵۰۰ قطعه واحد مسکونی با انتخاب مشاور طراحی و تفکیک انجام شده است، ابراز امیدواری کرد که با تسریع در امر آماده‌سازی اراضی در راه‌وشهرسازی جنوب واحد‌های مسکونی در اسرع وقت به مردم واگذار شود.

سمندری با بیان برنامه‌های فرمانداری عنبرآباد در اتمام پروژه‌های مسکن در این شهرستان خاطرنشان کرد: فرمانداری عنبرآباد آمادگی لازم جهت اجرای پروژه آب، برق و مخابرات در اراضی مد نظر را دارد چرا که به‌دنبال این هستیم در راستای برنامه‌ریزی‌های اقتصادی شهرستان مهاجرپذیری شهرستان را تقویت کنیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار