سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: در پایان چهارمین روز از ثبت نام نهایی داوطلبی نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ثبت نام 98 نفر از داوطلبان از ۴ حوزه انتخابیه استان زنجان قطعی شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵ 23 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌الله رحیمی، سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان با بیان ثبت‌نام ۹۸ داوطلب نمایندگی از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان نهایی شده است، اظهار داشت: از این تعداد ۵۹ نفر در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ۱۸ نفر در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، ۱۳ نفر در حوره انتخابیه ماهنشان و ایجرود و ۸ نفر در حوزه انتخابیه خدابنده در چهار روز گذشته ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

سخنگوی ستاد انتخابات استان زنجان با تأکید بر اینکه داوطلبان ثبت‌نام خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند، افزود: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس تا سوم آبان‌ماه از طریق سایت وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir ادامه دارد.

وی گفت:داوطلب حتماً باید گواهی حداقل ۵ سابقه فعالیت‌های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، قضایی را در سامانه بارگذاری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان افزود: با توجه به قانون شفافیت مالی داوطلبان نمایندگی مجلس در دوره فعالیت‌های انتخاباتی، داوطلب بایستی گواهی یکی از حساب‌های بانکی قبلی خود و یا افتتاح حساب جدید که در هرصورت بایستی مختص فعالیت‌های انتخاباتی باشد را از بانک دریافت و در سامانه بارگذاری کنند.

گفتنی است، انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، استان زنجان در مجلس شورای ۵ نماینده دارد، یک نماینده از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود، یک نماینده از حوزه انتخابیه خدابنده، یک نماینده از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه و دو نماینده از حوزه انتخابیه زنجان و طارم راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار