در راستای تبیین شعار سال و توجه به رشد تولید:
مستند نقشه راه با محوریت بررسی چالش ها و فرصت های حوزه تولید و صنعت کشور با تمرکز بر واحدهای صنعتی استان از امشب روی آنتن سیمای استان خراسان رضوی خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۳۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ 23 October 2023

به گزارش تابناک رضوی، مستند نقشه راه به تهیه کنندگی احمد آرمان مهر ، با هدف تبیین شعار " افزایش تولید و مهار تورم" فرصت ها، تهدیدها و نیازهای اساسی صنعت و تجارت استان خراسان رضوی را به تصویر می کشد.
امیررضا ابراهیمی مجری این برنامه با بیان اینکه تبیین نیازهای اساسی کشور توسط فرهیختگان، هنرمندان و فعالان رسانه ای بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است عنوان کرد: نقشه راه تلاش می کند زمینه شناسایی مشکلات صنعت گران را فراهم و شرایط برای توسعه صنعت و تولید در سطح استان با سرعت بیشتری ایجاد شود.
ابراهیمی با اشاره به دیدار اخیر کارآفرینان جوان کشور با ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های اساسی آیت الله رییسی در این دیدار موضوع توجه جدی جوانان به جهاد تبیین در حوزه تولید و صنعت بود.
نقش راه به تهيه كنندگي احمد آرمان مهر ، و كارگرداني سعيد برزگر و با اجراي اميررضا ابراهيمي از امشب ساعت ٢٠:٠٨ روي تلويزيون شبكه خراسان رضوي خواهد رفت و تكرار آن چهارشنبه ها ١٣:٤٥ خواهد بود.
گفتنی است عوامل سازنده مستند نقشه راه در دیدار اخیر ریاست جمهوری با کارآفرینان جوان کشور مورد تقدیر قرار گرفته اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار