رزمنده دفاع مقدس مطرح کرد؛
رزمنده دفاع مقدس گفت: موشک‌های ٢ هزار کیلومتری از یمن و سوریه به زودی به تل‌آویو اصابت می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹ 18 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صادق اشک تلخ ظهر امروز (چهارشنبه ٢۶ مهر ماه) در تجمع اعتراضی علیه حمله اسرائیل به بیمارستانی در غزه اظهار کرد: حادثه غزه در داخل کشور ما نقطه ننگی بر پیشانی هایی بود که روزی در درون خانواده نظام بودند بعد جزء نااهلان قرار گرفته و در تهران شعار «نه غزه نه لبنان» را سر دادند.

وی افزود: این افراد با اسرائیل همسو شده و دل مردم غزه را به خون کردند و ننگ ابدی شامل آن‌ها شد لذا آنچه در غزه اتفاق افتاد و مقایسه آن با کشور ما در این است که سال ١٣۵٨ لانه جاسوسی تسخیر شد هیچ امکانات قوی پهبادی شناسایی، اشراف اطلاعاتی بر کشور ما نبود و ابرقدرتی مانند آمریکای جنایتکار ادعا کرد این اسرا را از درون ایران می‌برد.

رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ننگ حادثه طبس اتفاق افتاد و چندین بار آمریکایی ها ناوگان را وارد منطقه کرده و سرافکنده از منطقه خارج شدند.

وی گفت: اما طوفان الاقصی ٢٠ کیلومتر به عمق رژیم صهیونیستی رفت در شرایطی که معتقدند تحرک هر موجودی توسط رژیم صهیونیستی کنترل می‌شود.

اشک تلخ افزود: ٢٠ کیلومتر به عمق خاک رژیم صهیونیستی رفته و اسیر می‌گیرند و چند هزار نفر را انتقال می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی جهان اسلام متوجه جنایت رژیم صهیونیستی شده است، تشریح کرد: ۶٠ سال است با آمریکا وارد جنگ شدیم و از سال ١٣۴٢ این جنگ رسما اعلام شد.

اشک تلخ اضافه کرد: وقتی جنگ علیه ایران از سوی عراق آغاز شد امام خمینی (ره) اعلام کرد مردم آماده جنگ با آمریکا شوند و طی ۶٠ سال گذشته این جنگ با فراز و فرود ادامه دارد.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند «ما در یک پیچ حساس تاریخ قرار داریم» و امروز آن روز است لذا جنگ امروز ما اعتقادی و بر سر دین خدا است و جهانخواران در مقابل دین ما ایستادند و ما در مقابل دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

اشک تلخ تأکید کرد: امید است به زودی شاهد اصابت موشک‌های ٢ هزار کیلومتری از خاک سوریه و یمن به تل‌آویو باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار