رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درباره مستند سازی املاک دانشگاه‌، گفت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه تمرکز جدی بر بحث مستندسازی املاک و مستغلات به ویژه املاک فاقد سند است.
کد خبر: ۱۱۳۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ 19 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جاسم محمدی در جلسه کمیسیون مستندسازی املاک و مستغلات دانشگاه، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم دانشگاه تمرکز جدی بر بحث مستندسازی املاک و مستغلات به ویژه املاک فاقد سند است.

وی افزود: تیم حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ایلام می‌‌بایست با برنامه‌ریزی مدون، کارهای عقب افتاده از دوره‌های گذشته در این حوزه را با دقت تمام و سرعت به سرانجام برساند و تا پایان سال اکثر این املاک دارای سند تک برگ شوند.

مدیر امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در بخش دیگری از این جلسه، خاطرنشان کرد: این جلسه در خصوص ارائه مشکلات و چالش‌ها در مسیر تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگ و املاک فاقد سند متعلق به دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

ابراهیم رضایی‌پور افزود: دانشگاه علوم پزشکی ایلام دارای ۳۶۵ ملک می‌باشد که برخی از این املاک و مستغلات فاقد سند بوده و می‌بایست تیم‌های حقوقی معاونت‌ها، شبکه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز مرتبط با دانشگاه تلاش کنند که موانع مستندسازی این املاک رفع شوند.

گفتنی است؛ در این جلسه نمایندگان حقوقی معاونت‌ها، شبکه‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی ایلام دیدگاه‌ها، نظرات و مسائل مرتبط با حوزه کاری خود را بیان کردند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار