فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:نبرد بین جبهه حق و باطل به اوج خود رسیده، امروز ملت فلسطین تنها نیست و تمام حق‌طلبان دنیا همراه آنها هستند.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ 13 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،سردار محسن کریمی روز جمعه در جمع راهپیمایان اراکی در همبستگی با مبارزان فلسطینی افزود:رژیم صهیونیستی بیش از ۸۰ سال است که با چکمه‌های کثیف خود به مردم فلسطین ظلم کرده و امروز فلسطینی‌ها تصمیم گرفتند با حمایت جبهه مقاومت کار را یکسره کنند و برای همیشه خودشان را از چنگال صهیونیسم نجات دهند.

وی اظهار داشت:برخی برداشت اشتباهی داشتند و فکر می‌کردند که مردم فلسطین زندگی می‌کنند، جوانان آنها در این سال‌ها بیشتر در زندان و شکنجه می‌شدند، کودکان آنها به خاک و خون کشیده می‌شد، به نوامیس آنها تعرض می‌شد و زندگی سختی برای آنها رقم خورده بود.

کریمی بیان کرد:امروز برخی‌ها به اشتباه و البته با تحریک دشمن، حرف‌هایی می‌زنند که در شان انسان‌های آزاده نیست.

مردم فلسطین افسانه شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را پایان دادند

فرزاد مخلص الائمه،نیز در حاشیه راهپیمایی همبستگی با مبارزان فلسطینی در اراک اظهار کرد: مردم شهید پرور و ولایتمدار استان مرکزی و سراسر کشور و همه آزادگان جهان، همبستگی خود را با ملت غیور و شجاع فلسطین اعلام و موضع خود را در این تقابل طوفانی حق و باطل تعیین کرده‌اند.

استاندار مرکزی گفت: ملت دلاور، شجاع، قهرمان و مظلوم غزه و فلسطین، افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را پایان دادند.

وی با بیان اینکه همه آزادگان، جایگاه خود را به درستی در جبهه حق قرار داده‌اند گفت: امیدواریم که این رویداد به یک نتیجه نهایی و تقابل کوبنده به نفع جبهه حق ختم شود.

مخلص‌الائمه در رابطه با حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: حضور مردم انصافا فراتر از حد پیش‌بینی شده است و علی رغم اینکه فراخوان گسترده‌ای از روزهای قبل نبود و این راهپیمایی طی یکی دو روز اخیر سازماندهی و طراحی شده بود ولی مردم استان یکپارچه خروشیده‌اند و پیر و جوان و زن و مرد حضور پررنگی در آن داشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار