رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی از اجرای طرح«آرامش درشهر» در استان خبر داد و گفت: در این طرح 150 نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 12 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سرهنگ علیرضا فولادی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده فروشان و معتادان موادمخدر، طرح آرامش درشهر را در مناطق آلوده و جرم خیز را در خراسان‌جنوبی اجرایی کردند.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان‌جنوبی افزود: مأموران در این عملیات پاتوق‌های شناسایی شده را بازرسی کردند و در مجموع ۲۸۷کیلو و ۳۰۴ گرم انواع مواد مخدرکشف و ۷۶ نفر خرده فروش و ۷۴نفر متهم در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ فولادی با اشاره به این که اجرای این طرح، موجب رضایتمندی شهروندان و همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جاساز ۶۰ کیلوتریاک دراتوبوس مسافربری

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهار داشت: مأموران ایست بازرسی شهید غلامی این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، ۶۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودور جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار