سرپرست جدید جهادکشاورزی مازندران:
با صدای بلند می گویم که افتخار می کنم اولین مجموعه ای که از این فرزند بخش کشاورزی اعتماد و حمایت کرد و با تمام وجود پای فرزند بخش کشاورزی ایستاد، تشکل های بخش کشاورزی بودند و این امر وظیفه بنده را در مقابل خدمت به کشاورزان استان چند برابر سنگین تر می کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹ 12 October 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد:
دولت های پیشرفته، اتحادیه ها و تشکل های قدرتمند دارند و منشأ قدرت بخش کشاورزی اتحادیه ها هستند و تشکل ها به بخش کشاورزی قدرت می دهند.

بر اساس این گزارش، بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نشست صمیمی با اتحادیه ها و تشکل های بخش کشاورزی گفت: اولین روزی که بعنوان خادم بخش کشاورزی در سازمان حضور پیدا کردم به دنبال این بودم با تشکل ها به صورت دوره ای نشست برگزار کنم.

وی با بیان اینکه به صورت فصلی در خدمت مجموعه تشکل ها هستم تا بتوانیم با یکدیگر ارتباط تنگاتنگ داشته باشیم، افزود: اتحادیه ها و تشکل ها و صنوف کشاورزی مازندران ساماندهی شوند و به مجموعه ای قدرتمند تبدیل شوند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با صدای بلند می گویم که افتخار می کنم اولین مجموعه ای که از این فرزند بخش کشاورزی اعتماد و حمایت کرد و با تمام وجود پای فرزند بخش کشاورزی ایستاد، تشکل های بخش کشاورزی بودند و این امر وظیفه بنده را در مقابل خدمت به کشاورزان استان چند برابر سنگین تر می کند.

مومنی بیان کرد: دولت های پیشرفته، اتحادیه ها و تشکل های قدرتمند دارند و منشأ قدرت بخش کشاورزی اتحادیه ها هستند و تشکل ها به بخش کشاورزی قدرت می دهد.

وی با بیان اینکه پل رسیدن موفق حاکمیت و انتقال سیاست های دولت به کشاورزان، اتحادیه ها هستند، گفت: همانطور که کشاورزی محور استقلال است، این مهم با حمایت و همراهی تشکل ها محقق خواهد شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: وقتی بعنوان یک جوان نسل انقلاب فرصت خدمت داده شد، این فرصت با جدی گرفتن تشکل ها و جراحی تحول آفرین بخش کشاورزی به سمت کشاورزی دانش بنیان و اقتصادی با همراهی و همکاری اتحادیه ها و تشکل ها پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار