فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۲ باند قاچاق مسلح با کشف یک تن موادمخدر از نوع تریاک در عملیات پلیس استان در شهرستان‌های سراوان و خاش متلاشی شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 09 October 2023

به گزارش تابناک سیستان وبلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای ۲ باند مسلح و سازمان یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های سراوان و خاش به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیرهای فرعی این شهرستانها بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه ماموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که با اقدام برتر پلیس عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، با اقدام ضربتی جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان های مذکور با درگیری‌های مسلحانه سه سوداگر مرگ از اعضای ۲ باند دستگیر، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل توجهی مهمات کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن تریاک کشف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار