مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی از آغاز تحویل واحدهای مسکونی فاز اول شهرک شهید سلیمانی اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 07 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمد رضائی اظهار داشت:با اقدام جهادی و تلاش‌های شبانه روزی شرکت جهاد خانه‌سازی پروژه شهرک شهید «سلیمانی» در حال اجرا بوده و از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان افزود: تمامی اقدامات در بخش آماده‌سازی پروژه، زیرساخت‌های لازم از جمله خیابان‌بندی و جدول‌گذاری انجام و این شهرک به شبکه آب و فاضلاب متصل شده است.

رضایی به پروژه دیگر در حال اجرای این شرکت در اراک اشاره کرد و گفت: پروژه دیگر در حال اجرای این شرکت در شهرک شهید سلیمانی، احداث یک‌هزار و ۳۴۲ واحد مسکونی است که در سه فاز برای این شرکت تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در فاز اول و دوم 640 واحد و فاز سوم 702 واحد ساخته و به متقاضیان تحویل خواهد شد، گفت: فاز اول در کمتر از 30 ماه پس از عقد قرارداد با متقاضیان تکمیل و از پایان شهریورماه به متقاضیان در حال تحویل است، زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای اسکان خانواده‌های متقاضی فراهم شده و تا پایان مهرماه همه متقاضیان در این فاز ساکن خواهند شد.

مدیرعامل شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی به پیشرفت عملیات اجرایی فاز دوم اشاره کرد و گفت: فاز دوم پیشرفت بالای 60 درصدی داشته و پیگیر این هستیم تا ابتدای سال آینده تحویل متقاضیان شود و فاز سوم نیز پیشرفت 20 درصدی دارد

رضایی با یادآوری اینکه شرکت جهاد خانه‌سازی استان مرکزی جزو سه استان برتر در سطح کشور است، گفت: از افتخارات این شرکت تحویل پروژه‌ها در کمتر از زمان منعقد شده قراردادها است و پروژه‌های اجرایی توسط این شرکت از نظر قیمت تمام شده، شامل کمترین مبلغ بوده که همین امر باعث رضایتمندی متقاضیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت آمادگی دارد که پروژه‌های دیگری را نیز در استان اجرا و به رفع مشکل مسکن هم‌وطنان کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار