نماینده مردم ایلام در مجلس؛
نماینده مردم ایلام در مجلس بیان داشت : سقف درآمدهای اختصاصی دانشگاه ایلام ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی  در دیدار با وزیر علوم افزود :  دانشگاه بزرگ آزاد در حال کوچک شدن است و ما از شما انتظار داریم در این راستا کمک کنید چالش‌های دانشگاه آزاد مدیریت شود.

در این راستا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز به معاون آموزشی خود دستور داد در راستای حل مشکلات دانشگاه آزاد با تاکید بر مناطق کم برخوردار مساعدت حداکثری انجام دهد.

وزیر علوم در رابطه با خواسته دیگر فلاحی مبنی بر افزایش سقف درآمدهای اختصاصی دانشگاه ایلام از ۱۸ میلیارد تومان به ۳۸ میلیارد تومان و مساعدت در حل تراز منفی بودجه و تجهیزات دانشگاه ایلام به دلیل بدهی سنوات گذشته که منجر به ناتوانی دانشگاه در پرداخت بدهی‌های خود به شرکت‌های خدماتی و پشتیبانی و عدم پرداخت معوقات شده است، دستور داد با قید فوریت انجام شود و در صورت لزوم خود وزیر شخصاً در این مهم ورود نماید.

زلفی گل در رابطه با قطع ارتباط بسیاری از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های پیام نور کشور که به علت نواقصی در پرونده‌های آموزشی و پژوهشی آنها اتفاق افتاده است با وزیر صحبت کرد و از ایشان خواست که اجازه ندهد این افراد که عمری به جامعه، خدمات علمی و آموزشی داده‌اند دچار مشکل شوند که وزیر در این رابطه قول مساعد داد مسأله فوق را حل کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار