فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه از افزایش دقت و قدرت تخریب موشک شناورهای سپاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ 04 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت نادر مهدوی و همرزمانش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در کل جهان یک قدرت شناخته شده است اظهار داشت: اکنون بیداری انسان‌های آزاده در جهان افزایش پیدا کرده و فرهنگ ظلم‌ستیزی انقلاب اسلامی در دنیا وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به بازدارندگی رسیده افزود: امروز به پاس مجاهدت و خون شهدا ایران اسلامی قدرتمند و توانمند است و هیچ قدرتی در جهان وجود ندارد که ما را تهدید نظامی کند چرا که ریشه قدرت ما بومی است و همه تجهیزات مورد نیاز نظامی خود را تأمین می‌کنیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر با بیان اینکه امروز موشک‌های ما هم از برد و هم از دقت و از قدرت تخریب بالاتری نسبت به گذشته برخوردار است عنوان کرد: در خصوص پهپاد‌ها چه از نوع شناسایی، تهاجمی و عملیاتی نیز جز قدرت‌های اول منطقه هستیم و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از این توانایی برخوردار است که زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی دشمن را مورد هدف قرار دهد و این را امریکایی‌ها در عین الاسد تجربه کرد‌ه‌اند.

سردار زیراهی با تاکید بر اینکه ما می‌توانیم دشمنان را در منطقه محو کنیم تصریح کرد: اکنون با اراده قوی و پیشرفته، آمادگی بالا و توانمندی نیرو‌ها در کوتاه‌ترین زمان اگر دشمن خطای محاسباتی انجام دهد مورد تهاجم قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه اراده برتر در خلیج فارس اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی است یادآور شد: امروز به دلیل دزدی دریایی که کشور‌های اروپایی و آمریکا انجام دادند و در حال حاضر از کرده خود پشیمانند، مجبورند شناور‌های خود را از خلیج عدن تا بنادر خلیج فارس اسکورت کنند چرا که می‌دانند اگر تخلفی در خلیج فارس صورت بگیرد جمهوری اسلامی ایران به شدت با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا، شعار کل جهان است، عنوان کرد: امروز انقلاب اسلامی ستون مستحکمی است که کشور‌ها به آن تکیه می‌کنند و این به برکت خون شهدا و برگرفته از دفاع‌مقدس است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار