رییس هیات فوتبال استان تهران گفت: کلاس مربیگری درجه B آسیا با همکاری این هیات از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸ 08 March 2015
حبیب الله ابوالحسن شیرازی در گفت و گو با ایرنا افزود: مدرسین این دوره مربیگری را مرتضی محصص و علی حیدرشریفی برعهده دارند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این دوره، مربیان باید مربیگری درجه C را گذرانده باشند ادامه داد: مربیان از استانهای تهران، سمنان و البرز می باشند که کریم باقری و نیما نکیسا از بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال نیز از مهم ترین چهره های فوتبالی در این دوره می باشند.

رییس هیات فوتبال استان تهران نیز از ساخت آکادمی فوتبال تهران خبر داد و گفت: هیات فوتبال استان تهران در ارتباط با بهبود فوتبال پایه در پایتخت در سه مقوله هدف گذاری کرده و این اهداف توسعه ای براساس برنامه های کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

شیرازی توجه به استعدادهای برتر این رشته ورزشی را مهم ترین اولویت هیات فوتبال استان تهران عنوان کرد و افزود: در رده نونهالان 12 نفر و در رده نوجوانان نیز همین تعداد عضو تیم ملی می باشند.

رییس هیات فوتبال تهران ادامه داد: در حال حاضر 75 استعداد یاب در پنج منطقه پایتخت نخبه های فوتبالی را شناسایی می کنند.

وی همچنین به توافق نامه ای که روز گذشته با هیات ورزشی روستایی و عشایری استان تهران به امضا رسیده است اشاره کرد و گفت: در این توافق نامه هیات فوتبال استان تهران مکلف شده که استعداد های فوتبالی 275 روستای استان را کشف و آموزش های لازم را برای آنها برگزار کند.

شیرازی همچنین از واگذاری سالن های ورزشی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای هیات فوتبال استان تهران خبر داد و گفت: امیدواریم با این اقدام بتوانیم فوتبال را در سطح استان فراگیر کنیم.

پیش از این شیرازی نیز در انتخاب برترین مدیران ورزشی کشور به عنوان برترین هیات ورزشی شناخته شد.

کلاس مربیگری B آسیا از 16 تا 26 اسفند در مجموعه ورزشی شهید افشین کاوه تهران برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار