دومین رویداد تربیتی دختران حاج قاسم استان کرمانشاه با هدف شناسایی استعداد‌ها، توانمندسازی و شبکه سازی دختران این استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ 03 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز  (سه‌شنبه یازدهم مهر ماه) دومین رویداد تربیتی دختران حاج قاسم کرمانشاه با هدف شناسایی استعدادها، توانمندسازی‌ها، شبکه سازی دختران، توسعه مهارت‌های اجتماعی، استقلال و شیوه زندگی سالم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، اعضای انجمن اسلامی، بسیج دانش آموزی و نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد.


آموزش چگونگی کار فرهنگی اثرگذار به دانش آموزان فعال دختر در کرمانشاه

روناک امامی مسئول قرارگاه ملی نوجوانی دختران استان کرمانشاه در خصوص نحوه برگزاری این مراسم اظهار کرد: برگزاری این اردوی سه روزه برای دختران نوجوان ١۵ الی ٢٠ سال تا قبل از فارغ التحصیلی آن‌ها است.

وی افزود: هدف از این رویداد آموزش چگونگی کار فرهنگی اثر گذار به منتخب دانش آموزان فعال دختر استان کرمانشاه است.

مسئول قرارگاه ملی نوجوانی دختران استان کرمانشاه تصریح کرد: دختران با نقش اجتماعی‌ خود در انقلاب اسلامی در کنار سایر نقش‌های فرزندی دانش آموزی، همسری و مادری در آینده آشنا می‌شوند.

وی گفت: این رویداد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی به ایجاد تشکل‌های دخترانه در مناطق مختلف استان کرمانشاه کمک می‌کند و از ظرفیت این دختران برای حل مسائل مختلف بهره می‌گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: این رویداد یک کارگاه پر نشاط عملیاتی است که دانش آموزان به صورت گروهی طرح و برنامه‌های فرهنگی خود را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: خودشان نیز این برنامه‌ها را اجرایی می‌کنند و برای جذب افراد از طریق ادارات مختلف پایش اولیه داشتیم پس وارد یک پیش رویداد مجازی شدند.

امامی عنوان کرد: به طور کلی اکنون یازده گروه یازده نفره داریم و با تأیید مربی برای شرکت در رویداد حاضر می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: مدعوین ما در این برنامه دختران مقطع اول و دوم دبیرستان هستند و با عنوان دختران حاج قاسم در این رویداد شرکت می‌کنند این رویداد با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی و بنیاد ملی نوجوان برگزار شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار