مدیرعامل جیرینگ گفت: هدف شرکت جیرینگ برای شرکت در این نمایشگاه فن نما حلقه اتصال صنعت با اپراتور است.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ 02 October 2023

به گفته سیدشهرام موحدی شرکت جیرینگ بازوی ارائه راهکارهای سازمانی گروه همراه اول است که 30 درصد سهم کل پیامک کشور را در دست دارد.

وی تأکید کرد: شرکت جیرینگ در حوزه خدمات ussd به‌عنوان کارگزار رسمی همراه اول در کشور است و خدمات لازم را به سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ ارائه می‌دهد و برنامه‌ریزی‌شده تا برای حضور در این نمایشگاه ارائه خدمات ussd به صاحبان صنایع و کارخانه‌ها که در این حوزه فعالیت می‌کنند وجود داشته باشد.

موحدی با بیان اینکه در حوزه ussd در حال حاضر سرویس اپراتوری است که بدون نیازمندی به اپلیکیشن نصب خاص و اینترنت در هر نقطه کشور می‌توانیم از خدمات آن بهره ببریم تصریح کرد: صاحبان صنایع در حوزه گارانتی محصولات و خدمات مشتریان نیازمند به سرویسی هستند که در کنار ارزان‌بودن، سریع و در هر نقطه بتواند خدمات مطالبه شده را ارائه کند پس سرویس ussd قابلیت لازم را دارد و می‌توانیم این سرویس را در اختیار این طیف از صنایع قرار دهیم.

وی عنوان کرد: برای تمامی صنایع بزرگ و کوچک که دارای تکنولوژی و سبک خاصی از فعالیت دارند برنامه‌ریزی‌شده تا سرویس‌های سازمانی و اپراتوری را داشته باشیم.

مدیرعامل جیرینگ خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار در کشور در حوزه اپراتوری مرکز vic  به‌عنوان مرکز فین‌تک در شرکت جیرینگ ثبت شده و از همه استارت‌آپ‌هایی که در این حوزه فعالیت دارند دعوت می‌کنیم در صورت دارابودن سرویس‌هایی در این حوزه از سرمایه‌گذاری و استفاده در اپراتور است می‌توانند بهره ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار