معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: صنعت سینما اساسی‌ترین مؤلفه معرفی یک فرهنگ و ملت است.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 02 October 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، جمال برفی عصر امروز (١٠ مهر ماه) در جشن سینمای مهر ایران که در سالن آمفی تئاتر اداره کل کتابخانه‌های کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دومین جشن مهر سینمای ایران در حال برگزاری است.

وی افزود: این جشن در ادامه سیاستی از سازمان سینمایی است که به دلیل تقارن روز ملی سینما با ایام پایانی ماه صفر برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این جشن به صورت همزمان در یازده استان دیگر در حال برگزاری است و عصر روز پنجشنبه جشن اختتامیه در شهر تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در مراسم اختتامیه از نفرات برگزیده استان کرمانشاه نیز تقدیر می‌شود و صنعت سینما امروزه اساسی‌ترین مؤلفه معرفی یک فرهنگ و ملت است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تشریح کرد: سینما به عنوان یک ابزار قدرتمند در اختیار سیاستمداران است و در معرفی یک قوم و ملت نقش بسزایی دارد.

این مقام مسئول ابراز کرد: سینمای ما بعد از انقلاب مسیر خود را پیدا کرده و در مسیر تعالی، رشد و معرفی یک سینمای اخلاق مدار گام بر می‌دارد.

وی افزود: یک سینمای انسانی با ورود جوانان توانمند و با آمیختن دانش و تجربه بزرگان پا به این عرصه گذاشته‌اند و مسیر خود را به سمت موفقیت پیش می‌برد.

وی ابراز کرد: امید است که سینمای پاک و متعهد ایران مسیر خود را رو به رشد طی کند و دانش سینمایی که به جوانان ما منتقل می‌شود یک سینمای خوب را به همراه می‌آورد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این مراسم تمامی آثاری که در طول سال گذشته از مهر سینمای اول الی دوم تولید شده است به داوری نشستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار