استاندار مرکزی:مدیران از انفعال و بی تحرکی در حوزه اطلاع رسانی خارج شوند
کد خبر: ۱۱۲۹۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷ 02 October 2023

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب به شکل بی‌سابقه‌ای از دولت تمجید کردند و موفقیت‌ها را برشمردند، اما این نقص وجود دارد که کار‌های با ارزش و مهم دولت به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است.

او با اشاره به رسالت سنگین روابط عمومی‌ها افزود: با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌ها و در برخی موارد فقدان همراهی مناسب از سوی برخی مدیران، روابط عمومی‌ها تلاش خود را برای جبران نواقص انجام می‌دهند.

استاندار مرکزی گفت: همه مدیران باید سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با هئیت دولت را جزء به جزء مطالعه کنند چراکه همه اجزای نظام اجرایی کشور مخاطب این بیانات هستند.

مخلص الائمه افزود: مخاطب بخشی از بیانات رهبر انقلاب روابط عمومی‌ها هستند آنجا که می‌فرمایند زبان دولت در بیان آنچه انجام شده متاسفانه زبان گویایی نیست و کار‌های با ارزش و مهم اطلاع‌رسانی نشده است.

او گفت: رهبر معظم انقلاب به شکل بی‌سابقه‌ای از دولت تمجید کردند و موفقیت‌ها را برشمردند، اما عدم وجود پیوست تبلیغاتی از جمله نواقصی است که باعث شده نتوانیم غبار‌ها را کنار بزنیم و مردم را از واقعیت‌ها مطلع کنیم.

استاندار مرکزی تأکید کرد: مدیران باید از لاک منفعل و بی‌تحرک خود در حوزه اطلاع‌رسانی خارج شوند و روابط عمومی‌ها با به کارگیری روش‌های نوین تحرک بیشتری داشته باشند.

مخلص الائمه افزود: برخی مدیران در حوزه ارتباطی منفعل هستند و از ابزار ارتباطی بهره نمی‌برند، به همین دلیل روابط عمومی‌ها باید با ایجاد صفحه های فعال تعاملی در فضای مجازی این نقص را برطرف کنند.

او گفت: سطح کار در حوزه اطلاع‌رسانی رضایت بخش نیست و حتما به آموزش در لایه‌های مختلف و در سطح مدیران، روابط عمومی‌ها و خبرنگاران نیاز داریم.

استاندار مرکزی با تأکید بر اطلاع‌رسانی چند جانبه و برقراری ارتباط مدیران و مردم گفت: دستگاهی که نتواند حداقل هر هفته یک بار در رسانه ملی و فضای رسانه حضور داشته باشد واقعا ضعیف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار