مسئول صنف تاکسیرانی شهرستان آبدانان:
مسئول صنف تاکسیرانی شهرستان آبدانان گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم و هرسال افزایش نرخ کرایه ها تنها یکبار تغییر اتفاق می افتد و هیچ راننده ای مجددا حق افزایش خودسرانه قیمت ها را ندارد.
کد خبر: ۱۱۲۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 02 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حدود ۱۰ سال است که مینی بوس ها از مسیر جاده های بین شهری برخی شهرها و روستاهای شهرستان آبدانان حذف شده و جای خود را به سواری ها داده اند.

اینروزها شاهد افزایش کرایه هر چند وقت یکبار از سوی رانندگان در این مسیرها هستیم.

صبح امروز افزایش خودسرانه کرایه از سوی برخی رانندگان شهرستان آبدانان در شهر و روستاهای تابعه، باعث گلایه شهروندان شده است.

با توجه به اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی از سوی دولت اعلام نشده؛ اما باز گروهی از رانندگان با تخلف در افزایش قیمت باعث ناراحتی شهروندان شده اند.

تصویب نرخ کرایه

در این باره فرماندار آبدانان طی تماسی با اداره تاکسیرانی شهرستان اعلام کرد که کرایه از شهرک تا آبدانان ۸۰۰۰ تومان است و هرگونه افزایش قیمت تخلف است و با متخلفین مطابق با قانون برخورد می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: هیچ راننده ای مجددا حق افزایش خودسرانه قیمت ها را ندارد. 

احمد راد مسئول صنف تاکسیرانی شهرستان آبدانان گفت: شهرستان آبدانان دارای ۱۲۰ تاکسی، ۲۵۰ آژانس و در مجموع ۳۷۰ خودرو جهت حمل و نقل است.

وی افزود: هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم و هرسال افزایش نرخ کرایه ها تنها یکبار تغییر اتفاق می افتد و هیچ راننده ای مجددا حق افزایش خودسرانه قیمت ها را ندارد.

مسئول صنف تاکسیرانی شهرستان آبدانان ادامه داد: طبق نرخ مصوب برای تاکسی های داخل شهر ۱۰۰۰۰ تومان و برای روستای شهرک هزارانی تا آبدانان ۸۰۰۰ تومان است و دیگر روستا ها همان قیمت قبل را دارند.

توصیه می شود شهروندان در صورت دیدن تخلف به روابط عمومی تاکسیرانی شهرستان یا روابط عمومی فرمانداری گزارش دهند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار