امام جمعه موقت بیرجند گفت: برای ایجاد و تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه معرفتی عمیق نیاز است.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲ 29 September 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین مهدی رحیم آبادی، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز هفته وحدت اظهارداشت: وحدت باید با توجه آن چه در آیین مقدس اسلام آمده است عملیاتی شود.

وی با اشاره به این که در ایران اسلامی شاهد تحقق عملی وحدت هستیم افزود: در ایران اسلامی جدای از موضوع دین و مذهب این نظام مقدس اسلامی هرکجا صدای مظلومی به گوشش می‌رسد به یاری آن می‌شتابد.

خطیب جمعه بیرجند تصریح کرد: امروز شاهد به شماره افتادن نفس‌های استکبار جهانی هستیم که این اتفاق نیز رهاورد وحدت عملی و حقیقی که بین مسلمانان جهان در حال رخ دادن است.

حجت الاسلام رحیم آبادی بر تحقق وحدت در ابعاد مختلف آن در جامعه تاکید کرد و گفت: علاوه براین نیاز است که حقوق بین انسان‌ها نیز رعایت شود.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه به تبعیت کامل و عملی از پیامبر اکرم (ص) در زمینه وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق بیفتد شیرازه زندگی دشمنان اسلام از هم می‌پاشد.

به گفته حجت الاسلام رحیم آبادی برای ایجاد و تقویت وحدت و برادری میان مسلمانان به یک نگاه معرفتی عمیق نیاز است.

خطیب جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز آزمون ما در ولایتمداری و پیروی از مقام معظم رهبری است بیان کرد: باید توجه عینی و عملی به فرمایشات رهبر انقلاب داشته باشیم و امروز ایشان تاکید دارند که روز کار و تلاش است و نباید ناامید باشیم پس همه ما باید در این مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی در بیانات خود به عبور کشور از گردنه‌ها و مسیر‌های سخت در حرکت به سمت قله‌ها اشاره کردند و گفتند ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار