مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان:
سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا (یکشنبه) وارد گیلان می شود و از بیمارستان ولیعصر رودبار بازدید می کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰ 07 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از افتتاح چند بیمارستان استان و بازدید از تعدادی مراکز درمانی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

محمد سقائی عصر شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فردا (یکشنبه) وارد گیلان می شود و از بیمارستان ولیعصر رودبار بازدید می کند.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح مرکز تخصصی و فوق تخصصی 17 شهریور رشت و بخش رادیولوژی مرکز آموزشی درمانی رازی رشت را از جمله برنامه های وزیر بهداشت برای اولین روز ورود به گیلان عنوان کرد.

مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان خاطر نشان کرد: افتتاح بیمارستان امام رضا شهرستان شفت و بازدید از بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی از دیگر برنامه های وزیر بهداشت برای عصر فردا (یکشنبه) است.

وی بیان داشت: حضور وزیر بهداشت در گلزار شهدای املش ، افتتاح بیمارستان نیکوکار املش، افتتاح بخش دیالیز شهید انصاری رودسر، بازدید از بیمارستان شهید امینی لنگرود، افتتاح بیمارستان غدیر سیاهکل، بازدید از بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه و نشست با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برنامه های روز دوشنبه وزیر بهداشت در این استان است.

وی اضافه کرد: افتتاح اورژانس بیمارستان امیرالمومنین رشت ، بازدید از کلینیک فوق تخصصی بعثت رشت ، افتتاح مرکز رشد دانشگاه و بازدید از مجتمع و سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا و شهید نورانی تالش از جمله برنامه های وزیر در صورت حضور در گیلان برای روز سه شنبه است.

بر اساس آخرین آمار دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان، 22 بیمارستان دولتی با دو هزار و 338 تخت در استان وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار