پس از چالش های گوناگون سرویس مدارس برای خانواده ها و مدارس، رئیس شورای اسلامی شهر قم اعلام کرده است سازمان تاکسیرانی برای اعطا سرویس با بستر امن و رانندگان احراز صلاحیت شده به این مبحث ورود می کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱ 26 September 2023

به گزارش تابناک قم، سرویس مدارس از جمله چالش های هرساله خانواده دانش آموزان و مدارس بوده است که راهکار های متفاوتی برای حل آن بکار گرفته شده که از جمله آنان به فعالیت شرکت های حمل و نقل با رانندگان آزاد و شخصی در این حوزه می توان اشاره کرد.

آمادگی کامل تاکسیرانی جهت تامین سرویس مدارس با رعایت تعرفه مصوب در قم

محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیش بینی لازم جهت تامین سرویس مدارس استان توسط تاکسیرانی گفت: بستر مناسب برای سرویس مدارس با رعایت تعرفه مصوب و رانندگان واجد شرایط در قم وجود دارد.

بستر امن سرویس های مدارس با رانندگان احراز صلاحیت شده

وی افزود: استفاده از سرویس‌های آزاد مشکلات متعددی در سنوات گذشته برای خانواده‌ها ایجاد نموده و عطف به این مهم با تدبیری که در کمیسیون عمران و نقل انجام گرفت و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، بستر مناسبی برای فعالیت همه رانندگان شاغل در این حوزه ایجاد شده و انتظار آن است، خانواده‌ها نیز با پیگیری از مدارس محل تحصیل دانش آموزان از بستر امن و احراز صلاحیت شده موجود استفاده کنند.

حال آنکه حضور رانندگان تاکسیرانی در بخش سرویس مدارس که در گذشته نیز مرسوم بوده است چه میزان از چالش های این مبحث مهم می کاهد را باید در ماه های آینده بررسی کرد اما نکته قابل توجه این اقدام آن است که قطعا صلاحیت رانندگان تاکسیرانی از سوی ارگان های مربوطه مورد تایید می باشد و خانواده دانش آموزان به امنیت خاطر بیشتری خواهند رسید.

شورای شهر نسبت به امنیت سرویس‌های مدارس حساس است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به دغدغه های خانواده ها و اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص امنیت سرویس های مدارس، اعلام کرده است: گاهی مشاهده می‌شود در سرویس های آزادبر تعداد ۵ تا 6 دانش آموز در خودروی سواری حضور دارند، که از نظر ایمنی، امکان بروز حوادث ناگوار برای این عزیزان وجود دارد.

طلایی هزینه سرویس مدارس را نیز به شرح ذیل اعلام کرد: در خودروهای پراید و تیبا با ۴ سرنشین دانش آموز مبلغ پرداختی هر نفر با پنج شنبه تعطیل، ماهیانه ۴۷۸ هزار و ۸۰۰ تومان و با پنج شنبه دایر ۵۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان مقرر گردید.

وی در خصوص خودروهای ون نیز، بیان کرد: میزان پرداختی هر نفر با پنج شنبه تعطیل ماهیانه ۳۱۸ هزار و ۱۵۰ و با پنج شنبه دایر ۳۷۰ هزار و ۳۵۰ تومان در سال جدید تحصیلی خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار