رئیس کل دادگستری استان گلستان از راه‌اندازی شعبه تجدیدنظر رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴ 25 September 2023

به گزارش اتبناک گلستان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، حیدر آسیابی در جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد، اظهار داشت: شعبه ویژه تجدیدنظر مربوط به پرونده‌های تعزیرات حکومتی در خصوص قاچاق کالا و ارز در آینده نزدیک در استان دایر خواهد شد.

آسیابی افزود: تشکیل این شعبه سرعت رسیدگی به پرونده‌های مربوط به قاچاق کالا و ارز را بیشتر می‌کند.

وی گفت: افزایش تعداد ادارات تعزیرات حکومتی استان از ۵ اداره به ۸ اداره که با افتتاح ساختمان این اداره در بندرگز به ۹ شهرستان افزایش خواهد یافت، امکان نظارت بر بازار و سرعت رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی مانند گرانفروشی، کم فروشی و قاچاق کالا و ارز، بیشتر می‌شود.

آسیابی در این جلسه بر نظارت‌های هوشمند در فراینده توزیع آرد هم تاکید کرد و گفت: تلاش‌های خوبی در حوزه کشف و برخورد با متخلفان در این حوزه در استان صورت گرفته است و چندین پرونده در حال رسیدگی است.

تقی حسام مدیر کل تعزیرات حکومتی گلستان هم در این جلسه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و ۱۴۵ فقره پرونده فقط در حوزه نانوایی‌ها در تعزیرات تشکیل شده است.

وی افزود: در نتیجه این رسیدگی‌ها نانوایان متخلف به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند و ۱۰ نانوایی هم پس از اطلاع رسانی به مردم و اختصاص سهیمه آن به نانوایی‌های مجاور، پلمب شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار