فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و اقدامات شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قاچاقچی مواد مخدر با 300 کیلو تریاک در یکی از محورهای ورودی استان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ 19 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته درپی کسب خبر واصله در تبادل اطلاعاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی به پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر مبنی برحمل محموله موادمخدر بوسیله یک دستگاه کامیون حاوی کانتینر به مقصد استان‌های مرکزی از طریق بوشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر به محور‌های ورودی جنوب استان که احتمال تردد کامیون متصور بود، اعزام و به صورت نامحسوس کنترل که کامیون تریلی مورد نظر حامل کانتینر خالی مشاهده که در یک اقدام پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

سردار سوسنی اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد ۳۰ بسته مواد مخدر تریاک به وزن ۳۰۰ کیلوگرم که در قسمت‌های مختلف بدنه خودرو با مهارت خاصی جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مبارزه با سوداگران مرگ از اولویت‌های کار پلیس بوشهر است لذا از هموطنان عزیز درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را با تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس را در این راه یاری کنند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار