کد خبر: ۱۱۲۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵ 17 September 2023

علیرضا خانی:افراط گرایان را در همه عالم می شود یافت. آنها کسانی هستند که نمی توانند روی یک خط صاف حرکت کنند. دائما می خواهند از بقیه سبقت بگیرند. فرقی نمی کند در کدام جهت. آنها می خواهند نشان دهند کارهایی را می توانند انجام دهند که دیگران فاقد توان آنند.

افراط گرایان یک روز این سوی میدانند یک روز آن سو. آنها را معمولا در میانه میدان نمی شود یافت. افراط گرایان همیشه کارهایی بلدند که دیگران یا بلد نیستند یا اصلا به عقلشان نمی رسد. یک روز دریای کاسپین را به خلیج فارس وصل می کنند . یک روزآب خزر را به کاسه سمنان می برند و دریایی درست می کنند که کویر مرکزی را همچون مازندران سبز و جنگلی کند و یک روز به هر ایرانی هزار متر زمین می دهند تا فقط با 60 میلیون تومان ویلا بسازند و در ویلا زندگی لاکچری داشته باشند.

سالیانی بعد طرح ساخت میکروآپارتمان های 25 متری را با هدف افزایش جمعیت رونمایی می کنند و همزمان طلبه 14 فرزندی را هر روز میهمان یک شبکه تلویزیونی می کنند تا الگوی افراطی زوج ها در فرزندآوری باشد . زوج هایی که لابد قرار است در آپارتمان های 25 متری زندگی کنند. بنگرید:
باغ ویلای 1000 متری برای هر خانواده ایرانی

رئیس جمهور گفت: می توانیم به 20 میلیون خانوار ایرانی هر کدام 1000 متر زمین بدهیم تا 10 درصد آن را زیر ساختمان برده و الباقی آن را به باغ تبدیل کنند. رئیس جمهوری با بیان اینکه ساخت باغ ویلای 1000 متری برای هر خانواده 60 میلیون تومان تمام می‌شود، در رابطه با انتقاد کارشناسان از کمبود آب برای این طرح گفت: جمعیت که تغییری نمی‌کند و میزان مصرف آب نیز به میزان جمعیت خواهد بود ! ( خبرگزاری مهر18/4/1390)

رونمایی از مسکن ۲۵ متری

پروژه ساخت ۱۸۰۰ میکرو آپارتمان ۲۵ متری قرار است به زودی در منطقه ۱۹ تهران کلنگ زده شود و بنا به گفته‌ی مدیر این طرح قیمت واحدها با تجهیزات کامل کمتر از یک میلیارد تومان است.

رییس اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به ایسنا گفت: حدود ۱۸۰۰ واحد با این مساحت ساخته می شود؛ چرا که دیدگاه ما نسبت به احداث این میکرو آپارتمان‌ها ایجاد بستر تشکیل خانواده و افزایش جمعیت در راستای سیاست‌های کلی نظام است. ( ایسنا 20 /6/1402 )

نتیجه محتوم ارائه طرح مازندرانی شدن همه ایران و ساخت باغ ویلای 1000 متری برای هر ایرانی، آن هم در سرزمین خشک و تفتیده و تب زده ، رسیدن به میکروآپارتمان 25 متری بود . تا نتایج سایر وعده های افراط گرایان همیشهِ حاضر چه باشد. فقط خدا کند مازندران کویر لوت نشود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار