سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تحصیل ۶۷۸ دانش‌آموز فرزند شاهد و ایثارگر زنجانی در سال تحصیلی جدید در مدارس این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ 14 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، عباس برزگر، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات آموزشی این بنیاد به ۶۷۸ دانش‌آموز فرزند شاهد و ایثارگر اظهار کرد: از این تعداد دانش‌آموز شاهد و ایثارگر ۲۵۴ دانش‌آموز شامل فرزندان شهدای والامقام، آزاده و جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر هستند و ۴۲۴ فرزند جانباز ۲۵ تا ۴۹ درصد هستند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه از این تعداد دانش‌آموز ۳۲۵ دانش‌آموز دختر و ۳۵۳ دانش‌آموز پسر در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: ۴۶۷ دانش‌آموز فرزند شاهد و ایثار در شهرستان زنجان، ۷۶ دانش آموز در شهرستان ابهر، ۲۴ دانش‌آموز در خرمدره، ۷۷ دانش‌آموز در خدابنده، ۲۱دانش‌آموز در طارم، ۱۳ دانش‌آموز در شهرستان ماهنشان به تحصیل مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۹ دانش‌آموز شاهد و ایثار استان در مدارس شاهد تحصیل می‌کنند، اضافه کرد: هم اکنون ۲۲ مدرسه شاهد که از این تعداد ۸ مدرسه در مقطع ابتدایی، ۹ مدرسه شاهد در دوره اول و ۵ مدرسه در مقطع دوره دوم متوسطه در استان فعالیت می‌کنند.

برزگر رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگران، برنامه ریزی و پیگیری اجرای قوانین و مصوبات موجود مرتبط با طرح شاهد و ایثارگران و تهیه و تدوین برنامه‌های خاص آموزشی دانش‌آموزان، طرح‌های نیمه متمرکز و پراکنده شاهد و ایثارگران با توجه به شرایط خاص آن‌ها از جمله وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار