رییس اداره راه و شهرسازی خوانسار گفت: تونل خوانسار به بوئین میاندشت، به عنوان شاهراه غرب استان ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
کد خبر: ۱۱۲۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 07 September 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار درباره تکمیل این پروژه گفت: بدلیل صعب العبور بودن راه ترافیکی مسیر خوانسار به بوئین میاندشت مقرر شد در بخشی از مسیر تونلی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با چهار کیلومتر راه دسترسی اجرا شود.

سعید شاهی ادامه داد: هم‌اکنون تونل خوانسار- بوئین میاندشت ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تخصیص منابع، بزودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید و با این‌ اقدام، شیب مسیر در حد استاندارد ۶ درصد خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این پروژه، که نقطه اتصال مرکز به غرب و جنوب غرب کشور است، پروژه کنارگذر خوانسار که بخشی از مسیر دامنه - خوانسار- گلپایگان - خمین است در دست تکمیل بوده و هم‌اکنون 10 درصد مراحل خاکبرداری بخشی از آن به طول 14 کیلیومتر انجام شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی خوانسار یادآور شد: اصلاح چهارخطه ورودی جنوبی شهر خوانسار نیز با مشارکت اداره شهرستان، شهرداری خوانسار و اداره راهداری در حال اجرا است و مقرر شد عملیات خاکی توسط شهرداری، اجرای پایه ریزی توسط راه و شهرسازی و عملیات آسفالت توسط راهداری انجام شود.

شاهی گفت: طول مسیر اصلاح چهارخطه ورودی جنوبی شهر خوانسار، حدود ۲ کیلومتر است و پروژه‌ هم‌اکنون در مرحله پایان خاکبرداری قرار دارد که با اتمام پروژه مسیر ورودی جنوبی خوانسار ایمن خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار