رئیس بازرسی فراجا با بیان اینکه مأموریت اربعین از جمله مأموریت‌های بسیار مهم برای فراجا است گفت: یکی از مظاهر وحدت، انسجام و برادری در فراجا مأموریت اربعین است.
کد خبر: ۱۱۲۴۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 04 September 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم سردار مهدی معصوم‌بیگی در جلسه قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت اربعین از جمله مأموریت‌هایی است که سرمایه افزا‌ست و سرمایه اجتماعی و منزلت سازمان فراجا را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: این مأموریت یک اندوخته و ذخیره معنوی برای کارکنان انتظامی شرکت‌کننده است و امیدوارم همه کارکنان از فیوضات این مأموریت و اجر خدمت به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) بهره مند شوند.

معصوم‌بیگی گفت: بخش قابل توجهی از کارکنان انتظامی در این ایام یا زائر بوده یا خدمتگزار به زوار هستند که به هر حال ارزشمند و مهم است.

رئیس بازرسی فراجا با اشاره به تلاش و زحمات کارکنان انتظامی در این مأموریت عنوان کرد: اگر بالاتر از 20 نمره‌ای برای ارزیابی تلاش و اقدامات کارکنان انتظامی قابل محاسبه و اعطا بود، به زور یقین باید آن نمره را به همکاران اعطا می‌کردیم و به این لحاظ از تلاش همه همکاران تقدیر و تشکر می‌کنم.

معصوم بیگی با اشاره به وضعیت مطلوب خدمت‌رسانی در مرز خسروی بیان کرد: در مرز خسروی همه پای کار هستند، مرزبانی استان به معنای واقعی کلمه دیپلماسی مرزی و تعامل سازنده و کارسازی با کشور همسایه برقرار کرده، ضمن اینکه مأموریت حفاظت از مرز نیز با هوشیاری و هوشمندی در حال انجام است. 

وی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده توسط مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی قدردانی کرد و گفت: اقدامات ارزشمندی در راستای آموزش زائران، اطلاع‌رسانی و همچنین به تصویر کشیدن اقدامات و فعالیت‌ها توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی در حال انجام است.

معصوم‌بیگی از اقدامات و فعالیت‌های شبانه‌روزی انجام شده توسط مجموعه‌های یگان ویژه، پلیس پیشگیری، پلیس آگاهی، پلیس راهور، پلیس راه، یگان ویژه و سایر قسمت‌های انتظامی که مجاهدانه در مأموریت اربعین در حال تلاش هستند، قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: در سال گذشته کمتر از 300 هزار نفر از طریق مرز خسروی به حرم اباعبدالله الحسین(ع) مشرف شدند، اما امسال تا کنون بیش از 500 هزار نفر از طریق این مرز خارج شده‌اند و این امر بیانگر این است که آمادگی لازم در انتظامی و مرزبانی استان برای این مأموریت وجود داشته است.

رئیس بازرسی فراجا با بیان اینکه یکی از مظاهر وحدت، انسجام و برادری در فراجا ماموریت اربعین است، خاطرنشان کرد: چنانچه این همدلی، رفاقت و همبستگی نباشد، این مأموریت به خوبی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از امروز و روزهای پیش رو شیب تردد زوار در مسیر برگشت به کشور است، گفت: در این ایام ضروری است که توان بیشتری برای مأموریت ورود و برگشت زائرین در نظر گرفته شده و ظرفیت سازی در این حوزه باشد و تمام تلاش‌ها در راستای پیشگیری از تصادفات، تأمین نظم و امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم به کارگیری شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار