کد خبر: ۱۱۲۴۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸ 03 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و اطلاعات مهم انتظامی مازندران در روز یکشنبه مورخ 12 شهریورماه سال 1402 به این شرح است: 

توقیف موتورسنگین 1000 سی سی قاچاق در ساری"
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقيف موتورسیکلت سنگین غیرمجاز به ارزش 8 ميليارد ريال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبداله حسن زاده با بیان این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد موتورسیکلت سنگین در سطح معابر عمومی و محورهای مواصلاتی شهر ساری، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی یگان امداد قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با تقویت گشت های انتظامی و انجام اقدامات اطلاعاتی دریافتند، موتورسیکلت موصوف در جاده دریا ساری در حال تردد است و تلاش برای متوقف کردن آن در دستور کار قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به توقیف این موتورسیکلت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ارزش آن را 8 ميليارد ريال برابر نظر کارشناسان اعلام و اظهار کرد: موتورسیکلت توقیفی به پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ حسن زاده در خاتمه از مردم خواست: به منظور برقراری امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در مورد مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.#

توقیف خودرو پژو 405 حامل 21 کیلو تریاک در محور هراز

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 21 کیلو تریاک از یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در محور هراز خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داریوش مهدی زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فرد در امر قاچاق موادمخدر از استان های مرکزی کشور به داخل استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی متهم به قاچاق موادمخدر که با استفاده از یک دستگاه سواری پژو 405 اقدام به قاچاق موادمخدر می کرد را شناسایی کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان، اظهار کرد: با شناسایی خودروی متهم با هماهنگی قضائی و در عملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل و عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان این فرد حین تردد در محور هراز متوقف و دستگیر شد .
سرهنگ مهدی زاده، افزود: ماموران در بازرسی از خودروی متهم موفق شدند، 21 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند .
وی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهم با قرار مناسب روانه زندان شد و موضوع در دست پیگیری است .

دستگیری 4 سارق حرفه ای سیم برق با 27 فقره سرقت در تنکابن

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق سیم برق با 27 فقره سرقت خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 4 سارق حرفه ای شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 27 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی110 اطلاع دهند . 

 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار