رئیس کمیته امداد کیاسر گفت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی برای مادران و دختران است.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱ 03 September 2023

به گزارش تابناک مازندران سید جواد مصلحی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی برای مادران و دختران است.

 

برگزاری اردوی یک روزه مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد در منطقه چهاردانگه و کیاسر  

وی افزود: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی، خودباوری، آشنایی با مسائل اعتقادی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی است.

رئیس کمیته امداد کیاسر بیان داشت: در همین راستا اردوی یک روزه ویژه مادران و دختران با برگزاری کارگاه‌های آشنایی با احادیث قصه‌گویی (أحلی من العسل) از حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام)، قصه گویی(پدر بر بالین فرزند ابا عبدالله الحسین علیه السلام بر بالین حضرت علی اکبر علیه السلام)، معرفی کودکان و نوجوانان عاشورایی، مسابقه برای دانش آموزان و مادران ، مشاوره فردی و گروهی، آداب زیارت و... در کیاسر برگزار شد.

مصلحی گفت: در این اردو به ۴ نفر از برگزیدگان چادر و به نفرات برتر مسابقات کارت هدیه اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه، اعزام مددجویان و فرزندان آن‌ها به اردو‌های تفریحی از جمله برنامه‌های کمیته امداد در ایام فراغت از تحصیل است، افزود: ۹۵ نفر از دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت در قالب اردوی زیارتی و آموزشی به شهرهای زیارتی و اردوهای یک روزه درون استانی اعزام شدند.

خاطرنشان می‌شود‌: در منطقه کیاسر و چهاردانگه ۱۷۸۰ خانوار تحت حمایت بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار