مدیرعامل شرکت حمل و نقل بار و مسافر گرگان گفت: ۱۲ شرکت سرویس مدارس در گرگان فعال هستند و در راستای جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵ 02 September 2023

به گززارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، محمدمهدی کمالغریبی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای سرویس مدارس، اظهار کرد: از کلیه رانندگان خودرو‌های شخصی که مایل به فعالیت در فرآیند سرویس مدارس هستند برای دریافت مجوز به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: ۱۲ شرکت سرویس مدارس در گرگان فعال هستند و در راستای جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: نرخ جدید سرویس‌های مدارس به شرکت‌ها و مدارس ابلاغ شده و تخطی از آن تخلف محسوب می‌شود.

کمالغریبی بیان کرد: ما به شدت در موضوع تعداد سرویس‌های مدارس کمبود داریم و مشوق پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفتیم که افراد متقاضی فعالیت در قالب سرویس مدارس بتوانند با اقبال بهتری به این ناوگان بپیوندند.

وی اضافه کرد: یکی از مسائلی که ما با آن مواجه هستیم شدت تردد از ابتدای مهرماه است و تقاضا داریم آموزش و پرورش ساعت شروع مدارس را در مقاطع مختلف به صورت شناور در نظر بگیرند که در یک تعامل لازم با پلیس راهور بتوانیم ترافیک و تردد‌های شهر را کنترل کنیم که با کمترین مشکل تردد خودرو‌ها انجام شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در خصوص نرخ امسال سرویس مدارس بیان کرد: نرخ سرویس مدارس مینی‌بوس ۵۰۰ هزار تومان، ون ۶۰۰ هزار تومان، خودرو‌های کلاس ۱۳۰۰ همانند پراید مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، خودرو‌های کلاس ۱۶۰۰ همانند سمند، پژو و ال ۹۰ به میزان ۸۰۰ هزار تومان با مسیر رفت و برگشت مجموع ۲۰ کیلومتر تعیین شده است.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار