استاندار خراسان‌شمالی گفت: مکاتبه دستگاه‌های اجرایی استان به وزارتخانه‌ها برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور ضروری است حتی اگر این کار با سختی‌هایی همراه باشد، باید پیگیری‌ها به صورت جدی صورت گیرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 02 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان‌شمالی، صبح امروز در ششمین شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهارکرد: مکاتبه دستگاه‌های اجرایی استان به وزارتخانه‌ها برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور ضروری است حتی اگر این کار با سختی‌هایی همراه باشد، باید پیگیری‌ها به صورت جدی صورت گیرد.

وی دستگاه‌های اجرایی را برای اعلام آخرین اقدامات خود در خصوص مصوبات سفر رئیس جمهوری، ملزم کرد.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: سفر رییس جمهور در سه بخش تعهدات استانی، وزارتخانه‌ها و سازمان برنامه و بودجه کشور را شامل می‌شود لذا صرف تنها انجام تعهدات استانی کافی نیست و پیگیری‌ها باید به صورت همزمان انجام شود.

حسین نژاد در خصوص اهمیت اشتغالزایی روستایی خاطر نشان کرد: ماندگاری روستاییان با اجرای طرح‌های مختلف باید افزایش یابد، زیرا تأثیرگذاری مستقیم بر اقتصاد روستا خواهد داشت.

وی در ارتباط با اهمیت جایگاه داده‌های مکانی بیان داشت: هر نوع تصمیم‌گیری نیازمند شناخت و اطلاعات است لذا وجود داده‌های مکانی در موضوعات مختلف قابلیت استفاده را دارد بنابراین تمام دستگاه‌های اجرایی استان کمک و همراهی لازم را داشته باشند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار