رئیس کل دادگستری استان یزد، گفت: سند تحول قوه قضاییه زمینه ساز تحرک بیشتر مجموعه و عامل ارتقاء کیفیت خدمات قضایی به مردم است.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 30 August 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد با اشاره به اتمام مهلت اجرای سند تحول قوه قضاییه بر اجرای تمامی ارکان آن در بخش های مختلف تأکید کرد و گفت: باید در فرصت باقی مانده به انجام امور تعیین شده در سند به صورت کامل پرداخت و قبل از ابلاغ سند جدید، چالش ها، راهکارها و مواردی که به ارتقاء سند آتی می انجامد را به صورت مکتوب به مرکز اعلام کرد.


وی با بیان اینکه نظام در مسیر پیشرفت و تعالی به نزدیک قله رسیده است، تصریح کرد: جامعه نیازمند امید و اعتماد است که باید با کار و تلاش مضاعف کارگزاران، نظام تجلی پیدا کند و جامعه ظهور و بروز آن را به صورت عینی و ملموس ببیند.


این مقام قضایی، بر ایفای نقش فعال مدیران قضایی بر طبق حق و قانون و عدالت تأکید کرد و گفت: مردم خدمتگذاران خود در نظام اسلامی را می شناسند و تفاوت کار جهادی و انقلابی را خوب درک می کنند لذا باید برای اعتماد آفرینی و امید بخشی به آحاد جامعه خدمت جهادی را در دستور کار قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار