با برگزاری مجمع انتخاباتی:
در مجمع انتخابات هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان پیش از ظهر امروز برگزار شد، شجاع قائدی با 11 رای اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 15 October 2015
تابناک بوشهر: در مجمع انتخابات هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان پیش از ظهر امروز برگزار شد، شجاع قائدی با 11 رای اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید این هیئت انتخاب شد.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این مجمع و با اشاره به اینکه این هیئت یکی از رشته های مدال آور استان در سطح کشور می باشد افزود: با توجه به اینکه مخاطب زیادی در این زمینه وجود دارد، نیاز است این رشته در تمامی شهرستان های استان فعال شود.

بهروزیان فرد افزود:یکی از تاکیدات اداره کل ورزش و جوانان در مجامع انتخابات این است که مجمع سالیانه هیئت در طول سال با حضور روسای فدراسیون های مربوطه برگزار و عملکرد برنامه های انجام شده  ارائه شود..

 وی اضافه کرد: استان این آمادگی را دارد که میزبانی های اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری را در نیمه دوم سال عهده دار شود.

 بهروزیان فرد خاطر نشان کرد:در برگزاری کلاس های داوری و مربیگری هیئت کونگ فو می بایست اقدام نماید تا از لحاظ علمی این رشته ارتقا یابد.

 وی در پایان گفت: با توجه به اعتبارات محدود اداره کل، هیئت ها به دنبال جذب اسپانسر باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار