با حضور استاندار؛
همزمان با ششمین روز از هفته دولت ۹۰ پروژه مخابراتی و زیرساختی استان، یک واحد صنعتی تولید لوازم التحریر و ۳۸ پروژه طرح هادی گیلان به صورت متمرکز در شهرستان لنگرود با حضور استاندار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 29 August 2023

۱۲۹ طرح هادی، مخابراتی و صنعتی گیلان در لنگرود بهره‌برداری شد۱۲۹ طرح هادی، مخابراتی و صنعتی گیلان در لنگرود بهره‌برداری شد۱۲۹ طرح هادی، مخابراتی و صنعتی گیلان در لنگرود بهره‌برداری شد۱۲۹ طرح هادی، مخابراتی و صنعتی گیلان در لنگرود بهره‌برداری شد۱۲۹ طرح هادی، مخابراتی و صنعتی گیلان در لنگرود بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از لنگرود ۹۰ پروژه مخابراتی و زیرساختی حوزه مخابرات استان با اعتبار۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال در جریان سفر عصر امروز استاندار گیلان به شهرستان لنگرود همزمان بهره برداری شد.

همچنین استاندار گیلان در ادامه این سفر طرح توسعه یک واحد صنعتی تولیدکننده لوازم التحریر با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال را در شهرک صنعتی لنگرود بهره برداری کرد.

نیروهای مشغول به کار این واحد صنعتی با اجرای طرح توسعه از ۵۰ نفر به ۲۰۰ نفر افزایش یافته است.

همچنین ۳۸ طرح هادی روستایی هم در این سفر به بهره برداری رسید که در این رابطه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: یکی از اقدامات این بنیاد اجرای پروژه های طرح هادی در روستاها از جمله آسفالت، جدول گذاری، راهسازی و گابیون بندی و زیرسازی است که در همین ارتباط ۳۸ پروژه طرح هادی در استان آماده و بهره برداری شد.

حامد دائمی افزود: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی عمده این پروژه ها را آسفالت معابر به میزان ۱۶۸ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: سال گذشته برای اجرای طرح هادی سه هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال برای ۲۳۲ پروژه تعریف کردیم که این اعتبار در سال ۱۴۰۲ به چهار هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال برای ۲۶۲ پروژه افزایش یافت.

وی ادامه داد: طی ۲ سال اخیر در مجموع هفت هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال برای اجرای ۴۹۶ پروژه طرح هادی اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان شاخص اجرای طرح هادی را در ابتدای سال ۱۴۰۰، ۴۸ درصد عنوان و تصریح کرد: با اختصاص اعتبارات این شاخص اکنون به ۵۲ درصد رسیده است.

دائمی با بیان اینکه در کنار اجرای طرح هادی بازنگری و تهیه طرح ها هم پیگیری می شود، اظهار کرد: در همین راستا طی ۲ ساله اخیر ۴۲۰ میلیارد ریال برای بازنگری طرح های هادی ۳۶۹ روستا در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان شاخص اجرای تهیه طرح هادی را ۹۸ درصد ذکر و خاطر نشان کرد: بر همین اساس طی ۶ ماهه امسال ۱۱۷ روستا تامین اعتبار شده و انتخاب مشاور نیز صورت گرفته است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار