رییس اداره روابط عممومی وبین الملل سازمان جهاد کشاورزی از افتتاح ۱۰۰پروژه با اعتباری معادل ۱۹۹ملیارد تومان واشتغال زایی مستقیم وغیر مستقیم ۲۳۰۳نفر وبهره مندی ۲۴۸۲خانوار از این پروژه ها خبر داد .
کد خبر: ۱۱۲۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱ 29 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا مشکانی با بیان این مطلب افزود: ۷۰پروژه در زمینه آب وخاک،۷پروژه در زمینه دام وطیور ،هشت پروژه در زمینه تولیدات گیاهی ،۱۲پروژه در زمینه صنایع تبدیلی وسایر پروژه ها در زمینه شیلات وترویج به بهره برداری خواهد رسید .
مشکانی کسب رتبه اول در زمینه تولید محصولات پنبه با تولید ۷۵۵۸۰تن؛جو با تولید ۴۱۵۷۳۶تن،پسته با تولید ۷۵۱۲۸تن،زغفران با تولید ۲۹۸تن،گیاهان دارویی با تولید ۶۹۷۹تن،خربزه با تولید ۳۳۳۴۸۸تن وگوشت قرمز با تولید ۹۲۲۶۲تن در کشور را از توفیقات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در سال گذشته دانست .
همچنین کسب رتبه اول کشوری در زمینه های اجرای طرح های سامانه های نوین آبیاری به مساحت ۸۳۴۵هکتار ورتبه اول کشوری در زمینه اجرای طرح احیا ومرمت قنوات در ۵۱۰رشته به طول ۱۳۰کیلومتر واخذ رتبه نخست کشور در زمینه صدور سند تک برگ اراضی کشوری در سال گذشته را از دستاوردهای دیگر سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی دانست ‌‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار