معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی در روزهای 20 و 21 آبان گفت: شخصیت‎های ملی و بین‌المللی مختلفی برای حضور در این همایش دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 17 October 2015
معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی در روزهای 20 و 21 آبان گفت: شخصیت‎های ملی و بین‌المللی مختلفی برای حضور در این همایش دعوت شده‌اند.

به گزارش فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار در جلسه هماهنگی برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی با تسلیت شهادت سردار حسین همدانی اظهار کرد: حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید همدانی نشان از قدردانی مردم و تجلیل از خدمات این شهید والامقام بود.

وی با اشاره به تصویب برجام در مجلس و قدردانی از زحمات رئیس مجلس در این خصوص بیان کرد: مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران به انجام تصمیم مذاکره مصمم است و شورای نگهبان نیز با اکثریت آرا برجام را به تصویب رساند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه با اجرای برجام روزنه‎ها و امیدهای فراوانی برای رونق اقتصادی نمایان می‎شود، خاطرنشان کرد: در بحث توافق 85 درصد از مردم رضایت خود را از تیم مذاکره‏‎کننده و عملکرد آن اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به انجام مانور موشکی در روزهای گذشته افزود: مخالفان برجام یکی از دلایل مخالفت‎های خود را رصد و محدود شدن مباحث نظامی عنوان کردند و شاهد بودیم که با این وجود مانور موشکی برگزار شد.

الهی‎تبار در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی در روزهای 20 و 21 آبان ماه گفت: برای نشان دادن وجهه بین‎المللی همایش نیازمند حضور مهمانان خارجی و شخصیت‎های ملی است.

وی بیان کرد: علی لاریجانی رئیس مجلس و علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‎الملل مقام معظم رهبری برای حضور در همایش دعوت شده‎اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با تاکید بر اینکه شهرداری همدان برای پذیرایی از مهمانان تاجیک آماده باشد، خاطرنشان کرد: در سفر به تاجیکستان و مقبره میرسیدعلی همدانی قول اهدای تعدادی فرش و تابلو به آرامگاه میرسیدعلی داده شد که این اقلام آماده تحویل است.

وی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر کشور، رئیس سازمان سینمایی، رئیس سازمان صدا و سیما، معاون برون‎مرزی صدا و سیما و مشاور فرهنگی رئیس جمهور نیز برای حضور در همایش دعوت شده‌اند.

الهی‎تبار با بیان اینکه از 9 سفیر کشورهای عضو اکو برای حضور در همایش میرسیدعلی همدانی دعوت شده است، خاطرنشان کرد: در دو روز برگزاری همایش میرسیدعلی همدانی هشت مقاله ارائه و دو سخنرانی انجام می‎شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار