سرهنگ حکمت‌ا... شجاعی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: «‌متهم با طرح نقشه‌ای با مقتول قرار گذاشته و نقشه قتل را اجرا کرده است. او با دستور قضایی بازداشت شده و تحقیقات برای شناسایی انگیزه‌اش از این قتل ادامه دارد‌.‌
کد خبر: ۱۱۲۳۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 28 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از حادثه ۲۴ ، عامل تیراندازی مرگبار در جاده چالوس، قبل از این‌که موفق به فرار شود در تور پلیس گرفتار شد.

در آخرین روز هفته گذشته سرنشینان خودروهای عبوری در جاده چالوس متوجه درگیری دو مرد در حاشیه جاده شدند. با شدت گرفتن درگیری یکی از آنها با اسلحه‌ای که همراه داشت، شروع به تیراندازی کرد و بعد از مجروح کردن طرف دیگر دعوا از محل گریخت. شاهدان ماجرا سریع با پلیس و اورژانس تماس گرفته و با حضور ماموران کلانتری و امدادگران مشخص شد، مرد جوان بر اثر شدت جراحات جانباخته است. این قتل به بازپرس کشیک قتل گزارش و با دستور او طرح مهار در منطقه برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد‌. پس از ساعتی از قتل متهم که در منطقه‌ای جنگلی مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر شد‌. او برای تحقیقات تحویل کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز شد که در تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: مقتول مزاحم یکی از بستگانم شده بود. وقتی از موضوع مطلع شدم، تصمیم به انتقام گرفتم. از طریق مردی افغان اسلحه خریدم و با مقتول قرار گذاشتم. وقتی به آنجا آمد با هم درگیر شدیم که عصبانی شده و با اسلحه به او شلیک کردم.

ماموران برای بررسی موضوع، زنی که متهم ادعا کرده بود مقتول مزاحمش شده را به پلیس آگاهی احضار کردند که او این ادعا را رد کرد و گفت مقتول مزاحمش نشده و نمی‌داند چرا متهم پای او را به ماجرا کشیده‌است. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار