مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اشاره به اجرای طرح هادی در بیش از ۷۰۰ روستای مازندران، گفت: این مهم از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۳۴۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اعتبارات ملی به مبلغ حدود ۲۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۱۱۲۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵ 26 August 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت، به این شرح است:  

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته از نماز جمعه ساری، با بیان اینکه خداوند گشاینده امور است، اظهار کرد: فتح الهی دو کلید دارد کلید اول حجت خدا روی زمین و کلید دیگر آن تقواست، تقوا هم بی‌ولایت نمی‌شود. 

استاندار مازندران در نشست خبری به مناسبت هفته دولت گفت که: «اینجا میانکاله نیست و پتروشیمی مازندران مطابق با استانداردهای محیط زیست بوده و حق مردم مازندران است.»

 

کارشناسان اداره کل هواشناسی مازندران درباره احتمال جاری شدن روان آب و سیلاب‌های محلی و ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی استان هشدار دادند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امر‌وز ساری: از همه مدیرانی که دغدغه کار برای مردم را دارند و جهادی هستند، تشکر می‌کنم اما توصیه من این است که در زمینه مهار تورم و رشد تولید، کار بیشتری شود چون معیشت مردم دچار مشکلات زیادی است

استاندار مازندران: با برنامه ریزی صورت گرفته و تشکیل ستاد رشد اقتصادی، میزان رشد اقتصادی در سال قبل به بیش از چهار درصد رسید و امسال نیز رشد اقتصادی ۸ درصد برای استان هدفگذاری شده است.

محور‌های کندوان و هراز برای روان شدن ترافیک، امروز یکطرفه ‌شدند

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران: تاکنون ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد خرید توافقی برنج پرمحصول در استان مازندران پرداخت شد.

آزمون متقاضیان اخذ پروانه وکالت، امروز همزمان با سراسر کشور در ۸ شهرستان استان مازندران با شرکت ۵ هزار و ۷۸۶ داوطلب برگزار شد.

فرماندار محمودآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۸ طرح با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران: علاقمندان برای شرکت در مسابقه عکس و فیلم موبایلی "ایران من" باید از اقدامات عمرانی دولت در شهر یا روستای خود عکس یا فیلم تهیه و به شماره ۰۹۳۸۰۴۵۱۲۲۴ در پیام رسان‌های ایتا و بله ارسال کنند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار