مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰۰ پرونده تعیین تکلیف و 500 میلیارد تومان کالا در قالب مزایده، مذاکره و حراج به فروش رسیده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 25 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر، رحیم بهادری مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه از اول امسال تاکنون ۸۰۰ پرونده تعیین تکلیف و ۵۰۰ میلیارد تومان کالا در قالب مزایده، مذاکره و حراج به فروش رسیده است. اظهار داشت: ۴۶ میلیارد تومان از اعاده و ۳۲۰ میلیارد تومان استرداد کالا به صاحبان آن‌ها در قالب ۱۵۱ پرونده تعیین تکلیف شد.

وی افزود: اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر در روند تعیین تکلیف پرونده‌های در اختیار خود نیز از ابتدای سال‌جاری تا کنون افزون بر فروش، استرداد و اعاده با برگزاری چندین جلسه انهدام کالا‌های ممنوعه، تاریخ گذشته و رسوبی انبار‌های گمرکات این استان و با حضور نمایندگان ذیصلاح ۲۷۸ پرونده به ارزش تقریبی ۲۶ میلیارد تومان کالا‌های غیر قابل مصرف را از چرخه خارج کرد.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر تصریح کرد: تعیین تکلیف این میزان کالا کمک شایانی به خالی شدن انبار‌های گمرکات استان از کالا‌های رسوبی برای ایجاد فضا برای بازرگانان و استفاده آن‌ها شد. سازمان اموال تملیکی استان بوشهر از ماه‌های گذشته تا کنون از بالاترین مراکز کشوری در راستای تعیین تکلیف کالا و پرونده‌های قاچاق و متروکه قرار دارد.
منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار